2007/02/17

討厭

我很討厭!!!

很討厭一個人自己煮食物給自己吃, 可是因食物煮得太多而自己吃不完最後要把它們丟棄.
(#@#&^&$^&^#&^&@#%^&%$%$%#$@##$@#$@%^#$) [說粗口中]

有無攪錯呀?!

有人一次煮了我那包米的五分之一(一包五公斤), 結果吃了一半就丟了.
我真是"丟"你.
好生氣.

有一日一個小朋友見倒爸爸沖荼.
小朋友就問爸爸倒杯畀佢飲. 小朋友飲完之後同爸爸講: 好好飲喎. 點沖嫁??
爸爸就話用???既茶包加???奶去沖啦.
之後個小朋友就跟住爸爸個個配方去沖.
個小朋友沖完. 一飲. 嘩點解同呀爸沖個杯完全唔同味既?!
佢就問爸爸點解咁啦. 爸爸講: 我沖既係我既口味, 你沖既係你既口味. 係你獨特既口味.
在我的觀念上, 人作為一隻動物都不能太浪廢食物.
至少食物你自己煮的, 你自己都好應該食完它們.

No comments: