2006/06/07

萬世歌王



2006年6月6日去看完萬世歌王. 雖則昨天早上要看牙醫調整牙箍和新加左右兩口釘, 很疼. 可是我可以說在看表演時是笑過不停.

小時候看過有線電視兒童台他有參與的兒童節目, 那時已經覺得他是一個很引人發笑的演員. 如今他這個形象仍然沒有改變, 一樣的引人發笑. :P

以下是令人記憶深刻的其中一部分:
把中文歌改唱為Thousand mountain I go alone.
"唱嘅時候中文"啊~"字要唱成英文嘅"Ah~""

以一人的獨腳戲演繹Cookie的9個不同的成員.
"D人就係鐘意我地既有一樣既一面, 而每個人都唔同既地方."
"佢地鐘意我一個, 即係鐘意我地全部."

他唱出2006年首季其中一首流行樂曲 - Janice 衛蘭 - 心亂如麻.
先唱一次正常的版本, 其後表演另一種演唱方法 - "由得佢"
他問觀眾拿一份當日報紙, 即席由報紙頭版第一個字開始唱.
真是不給個Good他也對不住自己的良心.

"Be yourself!"
"誰是"yourself"? 我係我(me), 你係你(you). 你既你即係我."

看完都感到買四百多元的票是值得. 因為有一幕詹扮黃耀明的裝束, 上台扮拿獎. 他走落台在自己的身邊走過.
心想:嘩!

未退休先復出. 一場演唱會既是退出樂壇, 又是復出樂壇的演唱會.
示範走音, 甩嘴.....還有很多很多未能一一詳盡記錄在此.

最令我開心的是坐在劇場看表演, 那種現場的感覺是VCD給不到我.

p.s 萬世歌王將會在二零零六年九月重演.

2 comments:

W.F. Siu said...

詹瑞文經常攪gag!

Simon Shek said...

佢個D gag真係好好笑既.
同埋佢一人演N個角色. 幾勁.